Thursday 17 January 2013

Tabita Skin Care

hi semua...ini adalah pertama kali i post something in my blog...and ofcoz im so excited..hehe...oklah jangan buang masa...harini i nak introduce kat uollss satu skin care yg sangat bagussss untuk wanita yg suka akan kecantikan...produk yg sangat berkesan kalau nak dibandingkan dengan produk  skin care yg melambak di pasaran sekarang..nak tau sebab apa i berani cakap macam tu?sebab i sendiri dah mencuba dan merasai keberkesanannya..dulu muka i ni banyak masalah..biasalah masalah yg utama adalah 'JERAWAT'...tapi muka i tak adala banyak sangat jerawat tapi jerawat memng suka naik suka tenggelam kat muka i ni,, dia buat muka i ni macam hotel dia pulak suka singgah suka pergi..memng geram...i ni pulak memg gatal tangan suka sangat memicit walaupun org larang tpi i buat jugak..disebabkan sikap i yg macam tu, maka i kena terimalah padahnya.."ohmaigod" banyaknya parut!!muka dah tak licin!!besarnya lobang pori!!tensionnnnnn!!!!itu adalah rungutan setiap kali i memandang cermin..huh....Setelah sekian lama mencari produk yg betul2 berkesan akhirnya i terjumpalah 1 produk yg sangat mojarabbbb...sangat3x mojarabbb okkk....inilah dia JENG JENG JENG ....TABITA SKIN CARE....tabita ni dibuat di indonesia..ramai artis dah pakai termasukla artis malaysia sendiri..mula2 i tak percaya tapi setelah dibedah siasat, memang betul artis malaysia dah ramai pakai..antaranya fasha sanda, umie aida,ayu raudah, dan ramai lagi lah..(kalau uollss nak tahu siapa lgi  uolss tanya pada agent2 yg jual tabita ni diorang semua tahu) mesti korang nak tahu apa bahan2 yg digunakan dan apa fungsinya kan..ok tanpa melenggahkan masa meh i bgitahu secara detail..
baca ni :


Apa itu produk tabita skincare dan bagaimana produk tabita skincare?
Tabita skincare adalah produk kecantikan yang menggunakan ekstrak pepaya sebagai bahan dasar utamanya. Sudah sejak lama ekstrak pepaya dikenal masyarakat karena khasiatnya yang dapat mengatasi pigmentasi kulit dan mencerahkan kulit, oleh karena itu produk Tabita skincare sangat cocok untuk segala macam jenis kulit. Tabita skincare juga mengandung berbagai macam vitamin, seperti vitamin A, C dan vitamin E. Masing masing vitamin tersebut memiliki khasiat tersendiri, terutama untuk kulit. Vitamin A dapat membantu mengeringkan jerawat dan mencegah terjadinya jerawat, Vitamin C dapat membuat kulit menjadi segar alami, sedangkan vitamin E dapat menghaluskan kulit.

Tabita skincare juga tidak mengandung bahan-bahan yang berbahaya bagi kesehatan manusia seperti mercury dan hydroquinone. Zat tersebut biasanya banyak terkandung dalam produk-produk kosmetik atau produk kecantikan. Zat tersebut dapat membuat ketergantunggan bahkan jika digunakan dengan dosis/kadar yang lewat dari toleransi yang ditetapkan, dalam penggunaan yang jangka lama dan secara terus menerus dapat mengakibatkan terjadinya kangker kulit. Berbeda dengan Tabita skincare yang dirancang menggunakan bahan alami yang membuat kulit tampil cantik alami pula.

Tabita skincare dapat mengatasi berbagai masalah kulit yang biasa terjadi, diantaranya adalah: 
• Jerawat
• Flek-flek karena matahari
• Pigmentasi atau warna kulit tidak rata
• Noda bekas jerawat
• Tekstur kulit yang tidak rata karena bekas jerawat
• Kulit kusam
Selain itu Tabita skincare juga berfungsi sebagai :
• Mengencangkan kulit, sehingga anda terlihat lebih muda
• Mencerahkan warna kulit
• Meratakan kulit yang ’bolong-bolong’
• Menyamarkan dan menghilangkan flek-flek di wajah

" The Best Product for the Best Person Only " — 


ok nanti i uploadkan testimoni ye...so keep in touch ye...ooppss lupa kalau uoollss nak kulit cantik meletoppss macam artis2 indonesia dan juga malaysia cuba la ye..kalau nak order boleh je contact i, dan pastikan yg original tau, sebab tabita ni ada juga yang fake sebab i sendiri dah terkena..nanti i kongsikan cerita macammna i tertipu dan terbeli yg palsu..tapi bkan skrg la cite sbb masa dah time..ok To be Continue~~~~~~









✿ tq kerana sudi membaca entry ni!!like kalau suka!! ✿

No comments: